هیئت علمدار

پایگاه اینترنتی هیئت علمدار مشهد الرضا (ع)

هیئت علمدار

پایگاه اینترنتی هیئت علمدار مشهد الرضا (ع)

آخرین نظرات

نظرات  (۳)

۰۲ دی ۹۵ ، ۱۹:۱۵ سیدمحمدرسول درویش
سلام خسته نباشید حالا که مدتی است سایت شخصی حاج مهدی اکبری غیرفعال شده خواهش می کنم پیغامی برای ایشان دارم قسم می دهم به خانم حضرت زهرا {س} به محض دیدن ایشان پیام مراخدمت ایشان برسانید خدمت حاج مهدی اکبری سلام برسانید وازطرف من به ایشان بگویید من هنوز حاج مهدی وخاطرات خوش سفر کربلایی با ایشان درسال94 رفتم فراموش نکردم وهرگز شمارانمی توانم فراموش کنم امیدوارم شماهم مرا فراموش نکنید وبرایم دعاکنید تاخداونددوباره وسیله ای فراهم کند تاشماراببینم واقعا باتمام وجودم هرشب همین راازخدامی خواهم چون ازخدای بزرگ هرروزکه بیدارمی شوم ارزومی کنم امروزهمان روزی باشد که قراراست شما راببینم باسپاس لطفا پیام مرابه ایشان برسانید باسپاس دوستدارهمیشگی حاج مهدی اکبری سیدمحمدرسول درویش
باعرض سلام وخسته نباشید سالروز ولادت سراسرنورورحمت حضرت محمد ص وششمین اختر اسمان امامت وولایت حضرت امام صادق را به همه بچه های هیئت علمدار تبریک وتهنییت عرض می گویم وتبریک ویژه به دوست همیشگی ام حاج مهدی اکبری  خواهش می کنم حاج مهدی اکبری دیدید حتما سلام مراخدمت ایشان برسانید وبگویید حاجتی دارم که به دعای خیرایشان بسیار محتاجم خواهش می کنم برایم دعا کنند خیلی مخصوص هم دعا کنند باسپاس وتشکر التماس دعا
۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۴:۱۹ دوستدارهمیشگی حاج مهدی اکبری
باسلام وخسته نباشیدوخسته نباشید ایام هفته وحدت وپیشاپیش ولادت باسعادت رحمت للعالمین حضرت محمدمصطفی {ص} ومیوه دلشان حضرت امام صادق {ع} راخدمت شما وحاج مهدی اکبری تبریک عرض می گویم  لطفا حتما تقویم مراسمات رابروز کنید وتصویری بقیه مجلس های محرم وصفرراهم قرار دهید وهمچنین حتما خدمت حاج مهدی اکبری سلام برسانید وازطرف من به  ایشان بگویید چرا تارنمای شخصی شان هنوز غیرفعال هست لطفا برای فعال سازی مجدد ان هرچه زودتر اقدام کنند باسپاس وتشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی