هیئت علمدار

پایگاه اینترنتی هیئت علمدار مشهد الرضا (ع)

هیئت علمدار

پایگاه اینترنتی هیئت علمدار مشهد الرضا (ع)

آخرین نظرات

نظرات  (۳)

سلام. چطوری فایل تصویری این مراسم رو دریافت کنم؟ و همچنین سخنرانی حاج آقا رو؟
سلام. خسته نباشید. سخنرانی حاج اقا امامی رو چرا نگذاشتین؟ چجوری سخنرانی این شبشو میتونم بگیرم؟ و اینکه ویدیو های این شب رو کجا باید دانلود کنم؟
سلام خسته نباشید مدتی حاج مهدی اکبری کم پیداست سایت شخصی ایشان کلا قطع شده مجلس های هیئت علمدارهم هفته درمیان می ایند ایا خدای نکرده برای ایشان اتفاقی افتاد من خیلی نگران ایشان هستم خواهش میکنم اگرایشان رادیدید سلام منوخدمت ایشان برسانید وبگوییدحتما سایتشونو هرچه زودتر تاقبل ازدهه اخرصفرروبه راه کنند خواهشا فراموش نکنید باسپاس التماس دعا اجرتان با امام رضا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی