هیئت علمدار

پایگاه اینترنتی هیئت علمدار مشهد الرضا (ع)

هیئت علمدار

پایگاه اینترنتی هیئت علمدار مشهد الرضا (ع)

آخرین نظرات

صفحات رسمی حاج مهدی اکبری در اینستاگرام:

akbari.video
mehdiakbari.ir
کانال رسمی هیئت در تلگرام:

نظرات  (۸۳)

سلام دمتون گرم لطفا تو پیام رسان های داخلی کانال بزنید 
یاعلی.
سلام
اقا دمتون گرم با این هیئت تون
من یادمه قبلا ها زیاد نبودن تازگی رد شدم جمعیتو دیدم گفتم ایول الانم که دیدم تو مپ اومده اسمش...
سلام
خسته نباشید واقعا
حاج مهتی ترکوند کل ۹۶رو
من ۲۰خرداد از ساری میام مشهد حدود یک ماه هستم
اگر جلسه ای هست خیلی دوست دارم حضور داسته باشم
راستش به دودلیل دارم میام
یکی امام رضا
یکی هیئت علمدار و حاج مهدی
لطفا حواب بدین
باسلام وعرض ادب
شب ولادت امام حسبن.ع.یه پسرخردسال خوند.صوتشو توکانالتون گذاشته بودید
میشه لطف کنیدفیلم شو بزاریدتوکانال تلگرام...
خداخیرتون بده
حاج مهدی بی نظیره ؛ماشالله به نفسش.افتخارمشهدیهاست.
خداحفظش کنه.
دوسش دارم
عرض سلام و ادب و احترام خدمت مدیریت محترم سایت
شرکت پرکو به منظور اشاعه فرهنگ غنی شیعه اقدام به طراحی و تولید یه نرم افزار تلفن همراه با موضوعیت دینی کرده ایا امکان این هست که این نرم افزار تو سایت شما به منظور تبلیغ قرار بگیره؟
پیشاپیش از توجهتون ممنونم
سلام سایت رو حتما بروزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز کنید
سلام میخواستم ببینم ۹.۱.۹۷مداحا کیا هستن و آدرس دقیق بفرستید.۰۹۳۸۰۴۴۷۶۷۰
حاج سعید دمت گرم شیر مادرت حلالت شعرات عالیه😘😘😘😘
۰۹ دی ۹۶ ، ۲۲:۱۰ غلام اکبری
لطفا فایلهای صوتی اقای حاتمیرا درتلگرام علمدار بگذارید
با سلام 
 
لطفا از کربلایی جواد مقدم در هیئت علمدار دعوت کنید . 
سلام.امشب هیات هست؟چرا اطلاع رسانی اینقدر دیر انجام میشه؟؟؟
سلام این هفته حاجی هستن یا زیارت اربعین روتشریف برده اندکربلا ؟
سلام چرا صوت مراسم ۱۹ مرداد نیست؟

برنامه شهادت امام باقر چه تاریخی است؟
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۱۶ قیمت تور هند
مرسی عالی بود
سلام من از شهر قزوین هستم ولی نمیدونم ادرست هئتتون کجاست ممنون میشم که ادرست بدین بهم و ممنون میشم که جلسه های هفتگی و مراسم هاتونو برام بفرستین ممنون میشم لطفا کمکم کنید شماره تلفن من هستش 
09198472521
ایدی تلگرامم هست 
hhpulse135@
لطفا هرکسی این پیامو دید کمک کنه لطفا ب تلگرام یا پیام بدین به خطم ممنون میشم 

سلام چرا سایت را بروز نمی کنید

۱۱ دی ۹۵ ، ۱۲:۲۹ هادی بارویی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه عاشقان ارباب ، می خواستم بگم من حدود 15سال پیش با دیدن یکی از مجلص های حاج مهدی اکبری هیئتی شدم ، انشاالله خداوند همیشه نگهدارش باشه ... 
سلام 9 دی که خبرخواستی نیست که هیئت جشن گرفته فکرمی کنم اشتباه نوشتید لطفا درست کنید باسپاس
۲۳ آبان ۹۵ ، ۲۳:۲۶ سید مرتضی مرتضی پور
سلام با عرض خسته نباشید یه سوال دارم ..
من از مازندران میام ..میخام بیام هییت..اگه میشه بگید من از حرم باید کدوم سمت بیام تا برسم هییت علمدار؟ از نواب بیام یا امام رضا یا طبرسی یا کدوم؟؟؟؟؟
آقا یک کله مهدی آقا اکبری دهه اول هستن یا نه؟
بگو دیگه کشتی مارو
سلام.خدا قوت.
لطفا،خواهشا بگین امسال محرم حاج مهدی تشریف دارن؟زود بگین لطفا استرس دارم.ایشالله که باشن

۱۵ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۳۵ علی کلاهدوز
تصوییییییییییییییییییییییییییییییییییری بزارییییییید 

۰۹ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۱۴ سامانه پیامک
سلام
سامانه پیامک به طور رایگان و حرفه ایی
ویژه محرم
امکان ارسال به بلک لیست

http://novinsms1.ir/
سلام چرا مراسم بعدی رو به روز نمیکنید.امروز هفتم مرداده مراسم بعدی شما 24تیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
 چرا سایت را بروز نمی کنید؟
سلام چرا مراسم بعدی رو به روز نمیکنید
سلام چرا این مراسم بعدی رو بروز نمیکنید.
۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۱:۵۴ محمد باقر
با عرض سلام و خسته نباشید 
لطفا فایل های صوتی جلسه ۲۴ تیر رو بذارید 
ممنون
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۸:۲۳ الیا قبادی
سلام.خسته نباشید.بانوان هم هستن؟یا هئت فقط برای آقایونه؟
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۶:۵۶ سینا از دماوند
سلام
خواستم بگم ما بچه های شهرستان دماوند علاقه خاصی نسبت
به حاج مهدی داریم
بعد یه انتقاد کنم اینکه سایتتون چرا اینقدر دیر بروز میشه
الان تو هرسایتی که میری مثلا برای شب قدر اسم همه مداح های 
معروف هست غیر از حاج مهدی حیف بخدا منون 
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۶:۵۴ سینا از دماوند
سلام
خواستم بگم ما بچه های شهرستان دماوند علاقه خاصی نسبت
به حاج مهدی داریم
بعد یه انتقاد کنم اینکه سایتتون چرا اینقدر دیر بروز میشه
الان تو هرسایتی که میری مثلا برای شب قدر اسم همه مداح های 
معروف هست غیر از حاج مهدی حیف بخدا منون 
با سلام و خسته نباشید خدمت تمام نوکر های اهل بیت ع

به سایت هیئت دانشجویی انصارالمهدی (عج) دانشگاه انقلاب تهران نیز سر بزنید.
http://ansarolmahdi-eittc.blog.ir/
سلام.توماه مبارک هییت تاساعت چندطول میکشه؟
باعرض سلام وخسته نباشید پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان راخدمت شما وهمه بچه های هیئت وحاج مهدی اکبری تبریک عرض می نمایم خواهش می کنم سلام مراخدمت حاج مهدی برسانید وازایشان بخواهید درمراسمات هفتگی هیئت چون شبهای جمعه برگزارمی شود علاوه براینکه
روز زیارتی امام حسین {ع }هست شب های جمعه مال امام زمان {عج}
لطفا اگرامکان داردساعت برنامه زودترشروع کنیدودعای کمیل هم بانوای حاج مهدی داشته باشید اینطوری هم میشوددعاخواندوهم بین دعا عزاداری
کردوازحاج مهدی بخواهید بیشترازغربت وغریبی اقا امام زمان بخواند تابلکه
مهمانهای مجلس دلشان بشکندوبه دعای دل سینه زنان هیئت علمدار خداوندفرج اقارا زودتربرساند تاانشاالله چشم همه ما به جمال زیبای ایشان روشن ومنورشودوازخدمت گذاران اقابشویم ودعا کنید راه مکه ومدینه وسوریه وسامرا هرچه زودتربازشود باتشکر وسپاس لطفا پیغام مرابه حاج مهدی برسانیدالتماس دعا
سلام ببخشید این هفته 13 خرداد جشنه یا مراسم هفتگی؟؟ 
اگه لطف کنین برای اطلاع از مراسمات شماره بدین ممنون میشم.
۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۰۹ مصطفی کیهانی
سلام
دیگه سایت مثل قدیم به روز نیست .
لطفا مراسمات هفتگی و ویژه برنامه ها رو به صورتی صوتی و تصویری بارگزاری کنید .
۱۱ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۴۱ مجید از پیروزی
سلام برای کانال تلگرام لطفا ادمین کانال را معرفی کنید جهت تبادل با کانالهای قوی و خوب
پاسخ:
09392903370
۱۳ دی ۹۴ ، ۰۰:۲۰ هادی رسولی
شب جمعه این هفته محشر بود
بسیار لذت بردیم
حاج مهدی که ترکوند بابت گریه گرفتن آخر جلسه
نژادحسین هم که ترکوند بابت کف زنی اول جلسه
دم حاج سعیدم گرم

۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۹:۴۹ کاظم حقیری
سلام ورحمه الله
دم نژادحسین گرم
دم حاتمی گرم
دم حاج سعید گرم
دم حاج مهدی هم شب آخر گرم
۲۱ آذر ۹۴ ، ۲۱:۱۲ هیئت مذهبی غریب مدینه انتظارالمهدی (عج)
اجرتون با امام حسین ع

یاااااا حیدرررر مدد

به وبلاک ما هم سر بزنید

یا علی
اقاخسته نباشیداین صوت های شب 12 اذرجی شد خیلی منتظرم ممنون یاعلی
سلام لطفا مراسم های هفتگی رو بیشتر بروز کنید الان مراسم 21 ابان داخل سایت نیست.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            یاعلی                                                                                       التماس  دعا                                                                                                             
سلام
لطفا گلچین مداحی های دهه اول محرم را تهیه و روی سایت بگذارید
خواهشا اگر این کار را کردید گلچین باشه ممنون از توجه تون به مخاطبین
سلام،من میام هیئت ۳میرسم خونه ساعت۴:۳۰میرم سرکار،یک سال و یک دهه محرم فقط به عشق ائمه و کربلا،
۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۶:۲۹ مجنون الرقیه
سلام اول ممنون از شب سوم.دوم التماس میکنم به سعید آقای قانع بگین روزه نخونه واقعا فرازای بدی میزنه.

نمیدونم اگه علم نبود ده اول باید چکار میکردم ممنون.
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۳:۰۰ رضا فلاح زاده
سلام به همه بچه هیئتی های علمدار خسته نباشید 

من دارم از اراک ۲۶ این ماه میام مشهد و تا بعد از عاشورا مزاحمتون هستیم برای عزاداری ارباب بی کفن پارسال هم بودیم 

ادب،ادب،ادب
سلام . من از شهر اصفهان پیام میدهم و نمیتوانم هیعت بیایم و به شدت به سخنرانی های استاد علوی احتیاج دارم . همان طور که مداحی ها را روی سایت قرار میدهید سخنرانی ها را هم روی سایت قرار دهید . تا حالا چندین بار گفتم ولی گوش نمیدهید اگر این بار هم خواستید فقط مداحی روی سایت قرار دهید و سخنرانی نگذارید خیلی آدم های کثیف و آشغالی هستید!!!!!
تروخدا ساعت شروع هیات رو بیارید پایین تر... 23 خیلی دیره ... صبح ها سره کار باید بریم
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۸:۵۴ علی عابدی فریزنی
سلام من بچه کرمانم برای دهه اول محرم میام مشهد میخواستم بدونم حاجی دهه اول هستن یا خیر لطفا جواب بدین ممنون...
پاسخ:
سلام
بله
قدمتون روی چشم..
۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۴:۲۴ یاسر توسن

با سلام

من بچه کرمان هستم می خواهم پنج شنبه 09/07/94 بیام مشهد می خوام بیام هیئت میشه آدرس دقیق برام بفرستین ممنون میشم

09132419430

۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۰:۵۳ سجاد فلاح
ممنون از این که اینقدر به روز هستین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام میخواستم بگم من از شهرستان هستم 
حاج مهدی این هفته حتما هستند لطفا جواب بدین 

پاسخ:
سلام
بله
سلام
سلام ماشالله سایت حرف نداره دمتون گرم اجرتون با امام حسین براتون مخصوصا حاج مهدی ارزوی سلامتی می کنم
سلام آقا چه خبره بروز کنید 
جلسه هفتگی ۱۹ شهریور آیا حاجی تشریف میارن?مطالب رو ک نمیزارید هیچ اطلاعیه ها روهم بروز نمی کنید سایه تون مستدام نفستون حق
یا علی 
سلام حاج اقا من 14سال دارم و خیلی به مداحی علاقه مندم وشما را خیلی دوست دارم من خیلی دوست دارم شما را ببینم من جلسه ی 12 شهریور را خواهم امد اگر می شود فرصتی فراهم کنیدتا من  شما را ببینم  من از سرخس مزاحم می شوم منتظر خبرتون هستم اجرکم عند الله 
چرا سایت اینقد دیر بروز میشه؟؟؟خواهش میکنم تلاش بیشتری بکنین
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۴۴ سیدمحمدرسول درویش
سلام خسته نباشیدتصمیم ندارید بروزشویدوتصویری وصوتی جدیدازمراسمات هئیت بزاریدلطفازودتربروزشوید باتشکروسپاس سیدمحمدرسول درویش
سلام جلسه هفتگی بعدی رو سریعتر بروز کنید شاید یکی از شهرستان خواست بیاد مشهد 
خیلی عقبید بروز باشید
عزت زیاد.
سلام چرا انقدر دیرسایتو بروز میکنید رسیدگی کنید یاعلی خاک پاشمام
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۱ شاعر اهل بیت
با سلام
بنده شاعر اهل بیت هستم
میخواستم چندتا نوحه بدم به حاج مهدی اکبری ولی شماره ایشون را ندارم
چجوری بتونم نوحه ها رو بش برسونم
منتظر خبر شما هستم
پاسخ:
سلام
تشریف بیارید هیئت، با حاج آقا صحبت کنید
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۵۵ سیدباقرملائکه اززاهدان
باسلام .دمت گرم حاج مهدی .من بچه زاهدانم امابه عشق صدای قدسی حاج مهدی جلسه ۱۵مرداد رومیخوام بیام مشهدهیئت علمدارالرضا
خواهشاازمداحان تهرانی هم دعوت کنید بیان هیئت علمدار
۲۲ تیر ۹۴ ، ۲۳:۵۵ حامداشتری
آقااین چه وضع اش سایت بروز کنیدسایت خیمه دل سوختگان گلچین پنج شب گذاشته ولی سایت هیئت هنوز نه یه کم سریع تر
۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۸:۲۶ سیدمحمدرسول درویش
سلام خسته نباشید ولادت باسعادت کریم ال طاهاحضرت امام حسن مجتبی /ع/ رابه همه بچه های هیئت علمداربه ویژه عزیز دلم حاج مهدی اکبری تبریک می گویم خواهش می کنم تصویری میلاد امام زمان همراه باعکس هاش زودتردرسایت قراردهیدباتشکروسپاس اجرتان با امام زمان/عج
سلام خدا خیرتون بده .لطفا لطفا لطفا سایت رو بروز کنید.جلسه هفتگیا رو بزارید لطفا .خواهشا
۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۹:۱۷ حسین حامدی
سلام به مدیر سایت
این بنده خدا که هرچند وقت یه بار میاد واسه خوندن زیارت عاشورا تو علمدار اسمش چیه
دمش گرم با صداش و نفسش و ادبش
علمدار کاملا برنامه هاش بروز و تکمیله
l
وب سایت هیات لوای الزینب (س) فیسنما -به یاد سید جواد ذاکر افتتاح شد

http://levaozzeynab-zaker.com/
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۲۳ مصطفی کیهانی- بروجرد
با سلام لطفاً سایت رو بروز کنید
۱۹ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۰ کلب الحسین

با سلام با تشکر از حا ج مهدی خیلی دوسش دارم شیره قربونت  

بینند گان عزیز لطفا به وب سایت سید جواد ذاکر سری بزنید

وب سایت : http://seyedjavad-zaker.loxblog.com/

ایمیل : seyedjavadzaker94@gmail.com

سلام خوب احترام قائلید واسه عاشقان یاحسین واقعا دستتون درد نکنه 
سلام اگه میشه سایت زود به زود بروز کنید دمتون گرم به مولا
یا علی
واقعا جای تاسف داره شبی که به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر گرفته شده شروع میکنن سینه زنی
دین گم کردین شما
از هیئت خوب علمدار بعید بود
سلام خسته نباشید چرا به روز نمیکنید سایتو بابا ماها که نمیرسیم بیایم هیئت بابا دلمون به همینا که الااقل خوش باشه اینم که شما اصلا انگار نه انگار 
۰۳ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۱ بچه محل اقا
خسته نباشی اق مهدی شیری که خوردی حلالت به مولا تکی خیلی گلی و دوستتاشتنی
سلام اقا مسعود بروزش کنید لطفا.
سلام
خیلی سایت حاجی مسخرس
چرا فایلها صوتیشو خیلی دیر میزنید یا نمیزنید
بابا یه فکری کنید خیلی اینجوری بده
۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۳۴ محبان الحسین جوانان ویرانی
لطفا به سایت ما سری بزنید و فایلهای دشمن شناسی را دانلود کنید واقعا لذت خواهید برد
هییت محبان الحسین جوانان ویرانی
۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۲۹ سیدمحمدرسول درویش
سلام خسته نباشیدلطفا تصویری ولادت حضرت علی رازودتربذارید باتشکروسپاس سیدمحمدرسول درویش
چرا تارنمای شخصی حاجی باز نمیشه پیگری کنید لطفان؟
 با سلام 
 خوب دیگه چون تصویری نمیزارین منم نظری ندارم 
 خداحافظ...
 ببین آقای مدیر سایت که چقدر بده آدم بی تفاوت باشه 
 خوبه الان من نظری ندم آره ؟
 خوب نیست دیگه 
 پس شما هم بی زحمت یکم واسه حرفهای حامیان حاج آقا اکبری ارزش قائل شید لطفا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی