هیئت علمدار

پایگاه اینترنتی هیئت علمدار مشهد الرضا (ع)

هیئت علمدار

پایگاه اینترنتی هیئت علمدار مشهد الرضا (ع)

آخرین نظرات

نظرات  (۱۱)

سلام.. خدا قوت.. قبول باشه عزاداری اربعین حسینی.. مداحی تصویری شب ۱۳ محرم.. مداحی شرمندتم حاج مهدی رو کجا پیدا کنم.. ممنون
سلام... لطفا مداحی سلام به تشنه لب میدم.. سینه زنی سنگین حاج مهدی رو به صورت تصویری بذارین.. ممنون
پاسخ:
سلام
در قسمت ویژه ها گذاشته شده است.
سلام... به حاج مهدی اکبری.. مداح با اخلاص و ولایتی..
من ذاکری ناچیز اهل بیتم... میخاستم بگم خیلی از سبک و روضه شما برداشت میکنم برا مداحی.. چون از موقعی که شمارو شناختم حدود پانزده سال پیش شیفته صدای شماشدم.. خدا خیرت بده... انشاءالله خود حضرت زهرا س بهت نفس نوکری کردن بیشتر عنایت کنه.. خلاصه باهات حال میکنم... یاعلی
سلام
دم همتون گرم تر از همیشه
یا حیدر مدد
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام.ببخشید برادر عزیزم.بد برداشت کردی.نگفتم که طابوت مادر تیر باران شده.گفتم که عزاداری های مادر طابوت تیر خورده/مادر یعنی حضرت زهرا
(س)طابوت تیر خورده هم امام حسن مجتبی(ع)/***** ***** ****** *** *** *** * ***** *** ********* *** ***

 
۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۹:۴۶ منتظر ظهور

سلام

میخواستم یه نکنه ای در مورد نظر آقا ابوالفضل بگم

تابوت امام حسن(ع)تیرباران شد

نه تابوت حضرت زهرا(س)

با عرض سلام و خداقوت

یه تشکرم از طرف خودم داشته باشم از مهدی آقا و همه دست اندر کاران هیئت محبوب علمدار (س)

دست شماهم درد نکنه ، همیشه همینجور به روز باشین که محشره

اجر همتون با ارباب

التماس داعا - یاعلی (ع)

 

۱۹ آبان ۹۳ ، ۲۳:۳۸ خادم الحسین
سلام...
تصویرررررررررررررررررررررررررررررری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چی بگم بهت/حس میکنم با هم داداشیم مهدی/نشون دادی روز تاسوعا و شب عاشورا درست دهان و بینی های دشمنان بیرق علمدار ودشمنان اهل اسلام ودشمنان عزاداری های مادر طابوت تیر خورده  ودشمنان سید اولاد قاطمه یعنی سید علی خامنه ای رهبر عزیزمون/به زمین کوبیدی داداش مهدی/لبیک یا حسین

السلام علی قلب زینب الصبور ...

۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۸:۰۳ سید حسین موسوی
دمتون گرم فقط همین!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی